Porsche 911 Carrera 1991

Cena: 190 000 złotych

Numer nadwozia: WP0ZZZ96ZMS405919

Porsche 911 to chyba najbardziej rozpoznawalne auto sportowe w historii. Sylwetka, którą zna każdy, bez względu na wiek, elektryzuje w każdej swojej formie – od lat 60. do obecnych generacji. Model 964 jest uważany przez wielu za kwintesencję Porsche chłodzonych powietrzem – z jednej strony zachowuje swój klasyczny charakter, z drugiej zaś prezentuje już całkiem przyzwoity poziom wyposażenia, który pozwala na bezproblemowe poruszanie się takim autem na co dzień.


Pojazd oferowany przez Classic Motors trafił do Polski z Japonii. Został wyprodukowany w 1991 roku, jest to wersja Carrera 2 wyposażona w automatyczną skrzynię biegów. W Polsce auto jest zarejestrowane od 2017 roku. Jego obecny przebieg to niewiele ponad 90 tysięcy kilometrów. Stan pojazdu należy uznać za dobry i ciężko znaleźć aspekty do których można by się przyczepić. Auto przeszło dokładny serwis mechaniczny, zostały usunięte wszelkie wycieki z silnika, z których generacja 964 jest znana. Na chwilę obecną auto jest gotowe nawet do dalszych podróży. Szczegółowy opis elementów samochodu prezentujemy poniżej:

Lakier

Samochód został polakierowany w całości, prawdopodobnie jeszcze w Japonii. Prace należy ocenić jako solidne, jednak miejscami (np. na masce) widać nierówną powierzchnię, jednak w żaden sposób nie kwalifikuje się do ponownego lakierowania.

Blacharka

Samochód na chwilę obecną nie wymaga żadnych prac blacharskich, auto nie posiada widocznych ognisk korozji.

Akcesoria zewnętrzne

Samochód z zewnątrz prezentuje się dobrze. Jeżeli chodzi o minusy, to należy wyszczególnić pęknięte prawe przednie nadkole (niewielki ubytek) oraz niezbyt ładną lampę prawą tylną, które są swojego rodzaju bolączką modelu 964. Poza tym wszystkie elementy są na swoim miejscu i prezentują się zgodnie z wiekiem i przebiegiem auta.

Wnętrze

Wnętrze pojazdu jest w stanie dobrym. Skóra pokrywająca fotele nie wykazuje oznak zużycia. Deska rozdzielcza prezentuje się bardzo dobrze. W aucie został zamontowany niefabryczny sprzęt audio.

Silnik i skrzynia biegów

Zgodnie z wcześniejszą informacją – silnik został w ostatnim czasie uszczelniony i nie wymaga żadnych prac mechanicznych. Skrzynia biegów pracuje bez zastrzeżeń, zmienia biegi bez widocznego szarpania.

Zawieszenie i hamulce

Samochód posiada odrobinę obniżone zawieszenie, dzięki czemu, w zestawieniu z kompletem felg z wersji Cup, prezentuje się rewelacyjnie. Prowadzi się precyzyjnie, zawieszenie nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Hamulce pracują bardzo dobrze.

Podsumowując – oferujemy pojazd, który może być przystępnym cenowo spełnieniem marzenia o klasycznie wyglądającym i brzmiącym Porsche. Samochód nadaje się do bezproblemowej eksploatacji i z pewnością będzie świetnym wejściem w świat klasycznych konstrukcji legendarnej marki z Zuffenhausen.